استاندار يزد : براي توسعه استان و كشور بايد همه توانمندي هاي مردم به كارگرفته شود

یزدفردا:جلسه شوراي بانكهاي استان يزد با حضور استاندار و اعضا در محل استانداري تشكيل شد. دراين جلسه استاندار يزد در سخناني با بيان اينكه بايد نگاهمان توسعه اي باشد گفت : پروژه هاي بزرگي در استان داريم كه اجراي آنها پيگيري هاي ويژه اي را مي طلبد .

محمد رضا فلاح زاده افزود : براي افزايش سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال بايستي بانكها به دنبال ساز و كار هاي روان نمودن تسهيلات باشد .

وي با تاكيدبر لزوم تامين تسهيلات ريالي خصوصا براي بنگاه هاي كوچك اقتصادي زودبازده و كارآفرين برخورد صحيح مديران و كاركنان بانكها با ارباب رجوع و تسريع در پاسخ نامه ها و درخواست هاي آنان بر اساس ضوابط را يادآور شد و ازمديران بانكهاي استان خواست مصوبات كارگروهها و رفع مشكلات را براي انجام هر چه بهتر كارها در تهران پيگيري كنند.

استاندار يزد اقدامات انجام شده بانكها در ارائه تسهيلات به واجدين شرايط را خوب توصيف و از زحمات آنها قدرداني كرد.

فلاح زاده گفت :‌براي توسعه استان و كشور بايد همه توانمندي هاي مردم به كار گرفته شود وي از خشكسالي به عنوان يكي از مشكلات استان نام برد و گفت اميدواريم اين بحران را به گونه اي پشت سر بگذاريم و ي افزود: از بانكها انتظار داريم در ارائه تسهيلات به مناطق محروم توجه ويژه داشته باشند.

در اين جلسه هر يك از مديران بانكهاي استان گزارشي از نحوه بررسي و رسيدگي به نامه‌هاي مردم در جريان سفر مقام معظم رهبري و رياست جمهوري به استان ارائه دادند، انتقال سهميه تكميلي سنوات گذشته بنگاه‌هاي كوچك به سال 87 در بانك كشاورزي و ارائه گزارش عملكرد بانكها در خصوص تسهيلات ارزي سهميه سفر رياست جمهوري از ديگر موضوعات و مسائل مطرح شده در اين جلسه بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا